LDD >> Job >> Landsorganisationen Danske Daginstitutioner, Allerød søger ny lønkonsulent

Landsorganisationen Danske Daginstitutioner, Allerød søger ny lønkonsulent

Er du vores nye lønkonsulent!

Brænder du for løn- og personaleopgaver, og vil du være medspiller på et fantastisk hold med meget samarbejdsvillige kollegaer?

Har du erfaring, lyst og kompetence til at løse de opgaver, der er i stillingen, så er du meget velkommen til at sende en ansøgning til os.

Hos Landsorganisationen Danske Daginstitutioner (LDD) administrerer og servicerer vi selvejende og private institutioner. Vores team, som har adresse i Allerød, består af 4 lønkonsulenter, 2 personalekonsulenter samt en systemansvarlig.

Internt har vi et tæt samarbejde med vores økonomiteam i Allerød, samt vores 3 lønkonsulenter, som varetager løn- og personaleopgaver fra vores kontor på Fyn.
På kontoret i Allerød er vi 22 medarbejdere, på Fyn 6 medarbejdere – samt 2 kørende konsulenter, så vi samlet er 30 ansatte

Hovedarbejdsopgaverne i den ledige stilling er indenfor daginstitutionsområdet, hvor du vil få ansvaret for dine egne selvejende og private institutioner i forhold til:
·         Lønsagsbehandling (time og månedsløn)
·         Opgørelse og fremsendelse af institutionernes fremtidige månedlige lønudgifter og indtægter.
·         Behandling af diverse personaleadministrative opgaver (udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer og fratrædelser) syge-, fleksjob- og barselsrefusioner m.v.
·         Rådgivning og vejledning af daginstitutionslederne indenfor løn- og personaleområdet, samt diverse ad hoc opgaver.

Om din baggrund:
Du har erfaring med offentlige overenskomster i forhold til administrative funktioner indenfor lønområdet, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakter, evt. afstemningsopgaver, syge-, løn- og barselsrefusioner m.v. Ligeledes vil det være et plus med erfaring i forhold til det private område, samt varetagelse af opgaver via Word og Excel.

Vi lægger vægt på, at du er serviceminded, energisk, fleksibel og selvstændig. Det er vigtigt, at du er anerkendende i din dialog med kollegaer, eksterne samarbejdspartnere og vores institutioner.

Du bidrager til teamarbejdet ved bl.a. at overholde aftaler og deadlines i et til tider hektisk arbejdstempo med mange bolde i luften. Du skal evne at arbejde struktureret, kunne rådgive og følge konkret op overfor bl.a. institutionernes ledere.

Vi kan tilbyde:
En spændende, udfordrende og travl arbejdsplads med gode og positive kolleger. Hos LDD er det en selvfølge, at man hjælper og sparre med hinanden i teamet samtidig med, at man kan administrere at arbejde selvstændigt. Der er et godt, og konstruktivt samarbejde med vores institutioner, hvor service ligger højt på dagsordenen.

Vi har 6 ugers ferie, betalt frokost, sundhedsordning, personaleforening, flekstid og mulighed for hjemmearbejdsdage. Derudover har vi forskellige sociale sammenkomster.

Løn efter kvalifikationer.

Din ansøgning:
Kan du se dig selv i stillingen, og har du de rette kompetencer, imødeser vi meget gerne en ansøgning fra dig.
Denne skal være os i hænde senest søndag 4. november 2018.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 46.

Send din ansøgning CV, uddannelsespapirer, udtalelser m.v. via linket på Jobindex https://www.jobindex.dk/jobannonce/309222/er-du-vores-nye-loenkonsulent

Ønsker du flere oplysninger:
Kontakt lønkonsulent Mette Hagemann på tlf. 50608610.

 

Top

Add A Knowledge Base Question !

You will get a notification email when Knowledgebase answerd/updated!

+ = Verify Human or Spambot ?